Godmorgon!

Hejsan alla glada och mindre glada :) Jag vaknade för typ en halvtimme sen och känner mig ganska pigg faktist. Idag ska jag åka till centrum med mamsen och köpa ett par strumpbyxor och titta in hos kicks och Go west. Jag har ju ett presentkort på kicks och funderar på att köpa depends mirakel kit för naglarna för mina naglar är hemska! Go west måste jag titta på kläder, dom har ganska fina kläder där tkr jag. Igår var jag, syster och mamma i jakobsberg och handlade lite. Jag köte en ny plånbok, ett par jeans, två jättefina klänningar, 3 par trosor, 3 st bh:ar och två st diadem (och en cola och läkerol ;). Är jättenöjd!

ena klänningen, trosorna, bh:arna, plånboken och diademen.

visst är den söt?! :)

Jag med den blåa klänningen, som tyvvär inte syns så mkt+ diademet

Ska ta ett foto på jeansen och den andra klänningen senare ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0