God natt

HejsanSvejsan!

Är jättetrött så det blir bara ett kort inlägg.. Dagen började med att vi åkte till hööks jag och syrran, fast jag köpte inget. Bara gick och sukta bland alla fina saker ;) Sen kom jag hem och käka lunch (stuvad pyttepanna). Sen åkte jag till Pontin, som var jättepigg idag :) När jag kom hem satt jag och slöade framför tv:en och tittade på project runaway och top model 10. Sen var det upp och hoppa igen och åka till nästa stall för min dressyrlektion :) Jag red Kelly, det gickganska bra men det var en jobbig lektion.. pust! När jag kom hem efter det käka jag middag och hoppa in i duschen. Sen gick jag och slöade framför tv:en igen med pappsen som titta på hockey, inte för att jag titta så mkt, för jag somnade.. haha.

vad har ni gjort idag? :)

Pontin <3

Flippen <3

Bara för att jag är lite ego ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0