God morgon!

God morgon! :) Allt bra idag? klockan är åtta och jag är uppe (!). hehe.

Jag sitter i mjukisbrallor och sovtröja så just nu blir det ingen dagens outfit. Men det får väl bli senare :) Förlåt om jag inte bloggade igår kväll jag orkade inte riktigt, somna som en stock -.- Men då får jag väl skriva vad som hände igår nu då:

Gick tillbaka till linnea och lirade lite guitar hero och käkade lite våfflor, mums! hehe. Sen spela vi lite kort, haha ;) Och sen tittade vi på barnhemmet.. Den filmen va läskig! Men bra också. rekomenderas!

Den här katten skrämde mig som f*n i stallet i lördags, jag hoppade till som en känguru eller nåt ;)

jaaag! I fin stalloutfit ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0