God kväll

Hejsan svejsan :)

Idag har jag mått så himla illa och haft skitont i magen och äntligen är det över! :) Och nu är jag jättehyperduper pigg! haha. Vi käkade iaf pizza till middag, det var mums ;) Efter matten hoppa jag in i duschen och sen städade jag min lilla garderob (behöver en större mamma & pappa!). Det känns som om allt knappt få plats och jag måste proppa in allt.. Sen städade jag även mitt rum lite, men det ser ändå föjäkligt ut eftersom att min kära storasyster bor där nu under lovet och även under hennes praktik på min obekväma bäddsoffa. men jag städar min sida av rummet, hon städar sin sida ;) jaa, vad mer har hänt? juste, jag har sjungit singstar, haha :) Men jag blev iaf singstar, yeahh!!

Arina och syster pussas, tihi!

söta Isolas arina

haha, vilken min man gör då ;)

Kommentarer
Postat av: ERIK

baar bra med mej å :)

2008-12-30 @ 01:03:15
URL: http://eerikandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0